scrie mai jos intrebarea ta:
lasa-ne adresa ta de email:
Informatii despre Magazinele online
    Toata lumea vrea sa vândă online. Trecerea de la site-urile cu anunturi la propriul magazin online e acum usoara si costurile au ajuns relativ mici. Ce inseamna insa vanzarile online si cum se pot face performante in acest domeniu?
Ultima actualizare: 23-sep.-2013


Magazinele online: Ce puteti face pentru a vinde online mai mult

Magazinele online sunt doar felul in care va prezentati dvs. oferta de produse si servicii in mediul online. In esenta, nu magazinul online vinde ci DUMNEAVOASTRA, cei care il detineti si il faceti sa functioneze. Pentru multi intreprinzatori, simplul fapt ca detin un magazin online ii face sa creada ca totul e gata si ei trebuie doar sa fie suficient de pregatiti sa faca fata valului de cumparatori online. In realitate lucrurile sunt mult mai diferite. Este la fel de greu - si sub unele aspecte chiar mai greu - sa vinzi online decat intr-un magazin obisnuit.

Iata cateva sfaturi de crestere a vanzarilor online pentru comerciantii actuali sau pentru viitorii comercianti online, pe care le-am aflat de la un consultant in site-uri de vanzari online si comert electronic de la firma Coral Design din Cluj Napoca, firma de software cu multi ani de experienta in crearea si intretinerea magazinelor online:

  1. Oferiti cumparatorilor sfaturile dvs. de experti
    Cei mai multi cumparatori din mediul virtual ajung pe un site pentru a gasi mai mult decat produsul sau serviciul propriu-zis. Ei cauta informatii. Vor sa stie care dintre produsele de acolo sunt cele mai potrivite pentru ei. Vor sa stie daca au facut cea mai buna alegere si vor sa afle asta de la cineva care se pricepe. De aceea, inainte de a pune in vanzare un produs, testati-l, verificati care sunt punctele tari si cele slabe, astfel incat sa puteti afisa aceste informatii intr-un mod clar si usor de inteles pe site pentru ca vizitatorii dvs. sa le afle si sa poata face comparatii intre produse. De asemenea, faptul ca ei cumpara dintr-un loc unde primesc sfaturile unor cunoscatori, le intareste convingerea ca au ajuns in cel mai potrivit loc si ca vor putea obtine acele sfaturi si ulterior achizitionarii produsului sau serviciului.
     
  2. Fiti inteligenti atunci cand vine vorba de ceea ce cauta vizitatorii
    La inceputurile comertului electronic, era suficient sa aveti in pagina cuvinte cheie care sa descrie denumirea produsului sau serviciului pe care il oferiti, producatorul si caracteristicile tehnice. Acum insa, treburile s-au schimbat si s-au complicat. Nu insa si pentru cei care fac un minim de efort pentru a se transpune in persoana unui cumparator obisnuit. Intrebati-va doar atat: ce cuvinte cheie ar folosi cei care vor sa cumpere acest produs? Ce cuvinte ar introduce ei in Google pentru a afla ceea ce doresc? Daca ei ar cauta imagini ale unui produs, magazinul dvs. le are pe site? Daca ar cauta opinii ale unor alti clienti le-ar gasi acolo?
     
  3. Vanzarea propriu-zisa nu se termina odata cu plasarea comenzii
    Magazinele online sunt doar un mod prin care ajungeti sa vindeti marfa unor cumparatori ocazionali. Odata ce ati ajuns sa le castigati increderea, cel mai inteligent lucru ar fi sa continuati sa pastrati legatura cu ei si sa incercati sa vindeti in continuare tot catre acei cumparatori si catre cunoscutii lor. Indemnati-i sa va recomande magazinul, sa distribuie si altora parerile lor sincere despre felul in care a decurs achizitia online si castigati increderea celorlalti vizitatori folosind aceste idei de marketing in favoarea dvs. Multe magazine online profita de vizitatorii care au cumparat pentru prima data un produs si le trimit impreuna cu produsul comandat unele mici atentii: produse gratuite, mostre de produse, cataloage tiparite. Un client care ajunge sa testeze o mostra de produs este mult mai usor de convins sa cumpere decat unul care nu a vazut deloc cum arata produsul in realitate si se bazeaza numai pe descrieri.
     
  4. Testati metode noi de vanzare si mergeti in directia indicata de teste
    Nu exista o reteta universala a succesului online. Fiecare domeniu de vanzari si fiecare locatie geografica se supune unor alte reguli de marketing. De accea, cel mai bun sfat este sa experimentati noi metode de vanzare online. Puneti in practica elemente de marketing clasic sau chiar ideile dvs. originale. Este posibil ca unele experimente sa nu functioneze asa cum va asteptati, insa unele pot da rezultate neasteptate. Asta face diferenta dintre un magazin care doar exista si unul care merge spre succes. Singura metoda prin care puteti afla acest lucru este prin experiment. Asigurati-va ca firma care v-a creat magazinul online este dispusa si stie sa aplice in practica metodele noi de vanzare pe care le-ati gandit dvs. 

Este important sa stiti ca investitia intr-un magazin online este doar primul pas in drumul dvs. spre succes. Intr-adevar, magazinul trebuie sa arate bine, sa fie modern, functional, insa este mult mai important sa intelegeti cum functioneaza, cum puteti sa exploatati la maximum ceea ce ofera magazinul virtual si sa va adaptati modul de gandire economica la spatiul virtual care functioneaza dupa alte principii.

Pentru a avea succes online, in mod cert veti avea nevoie de un continut original, bogat in informatii, veti avea nevoie de fotografii de produse bine realizate si de o strategie de marketing bine gandita si condusa. Nu in ultimul rand veti avea nevoie de serviciile unei firme de programare sau web design care sa va ajute cu transpunerea in practica a strategiei dvs de marketing. Va invitam sa cititi si articolul despre functionarea magazinelor online publicat pe site-ul Coral Design (articolul respectiv il puteti citi aici)

Acesta este un articol despre magazine online prezentat de Coral Design - firma web design si solutii web personalizate. Cereti sfaturile unui consultant in comert electronic de la Coral Design inainte sa va deschideti un magazin online! Incepeti acest drum cu dreptul.

 



Ghid complet de terapii naturiste, alternative si complementare din Romania, clinici naturiste pe orase
Cabinet de nutritie, diete personalizate si lifestyle Cluj Napoca
© 2017 InfoBazar - Toate drepturile rezervate. Infobazar este un proiect dezvoltat de Coral Design - firma web design Cluj Napoca
politica de confidentialitate