scrie mai jos intrebarea ta:
lasa-ne adresa ta de email:
Informatii despre Metode de reducere a consumului de carburant
    Cum puteti sa platiti mai putin pentru carburantul masinii dvs? Nu va bazati pe reducerea pretului la benzina sau motorina. Aplicati niste reguli simple care va vor reduce consumul de carburant al masinii fara prea mare efort! Si nu in ultimul rand, feriti-va de inselatoriile care pretind ca va scad consumul de carburant in mod miraculos!
Ultima actualizare: 14-mar.-2013


Metode de reducere a consumului de carburant: Metode fanteziste de reducere a consumului de carburant

Este normal sa va doriti un consum cat mai redus de combustibil. Insa unii oameni ar incerca absolut orice metoda care le este propusa, fara sa se gandeasca de 2 ori inainte. Pe acest principiu functioneaza o serie de produse minune care "reduc" consumul actionand pe cai mai mult sau mai putin ascunse. Incercati sa aplicati in primul rand sfaturile si principiile pe care le-am enuntat in capitolele anterioare. Sunt gratuite si au eficienta dovedita. Daca insa credeti in promisiunile diversilor comercianti care va ofera "wonder-products", noi nu va putem impiedica sa faceti asta. Va vom explica insa de ce unele din aceste produse sunt doar simple pacaleli.

Dispozitivele magnetice aplicate pe conductele de carburant

Aceste "dispozitive" ar trebui sa va aduca o eficienta cu pana la 25% mai mare a consumului prin simpla lor aplicare pe conductele de carburant. Actiunea magnetilor "minune" ar disloca moleculele de combustibil intr-un mod atat de surprinzator incat ar arde mult mai eficient. Ma rog... tine de puterea de credinta a fiecaruia sa accepte niste lucruri care nu se vad si nu se pot demonstra atat de usor. Dar hai sa presupunem ca intr-adevar campul magnetic generat de acesti magneti ar influenta intr-un fel moleculele de carburant. Cine mai garanteaza ca intre timp, combustibilul care ajunge in carburator sau in pompele de presiune inaintea injectarii lui in camerele de ardere nu isi pierde "magnetismul" si nu revine la forma chioara de dinaintea aplicarii campului magnetic? Intre momentul in care combustibilul trece prin dreptul magnetului si arderea propriu-zisa a acelui carburant pot sa treaca secunde bune sau chiar mai multe minute. In plus, actiunea campului magnetic asupra unor compusi organici nu este persistenta. Ganditi-va ca o persoana care face un examen RMN este supusa unui camp magnetic de zeci de mii de ori mai puternic decat cel generat de magnetii minune si totusi, efectul acelui camp magnetic este masurabil doar cat timp corpul pacientului se afla in interiorul magnetului aparatului RMN.

Dispozitive de economisire de tip Vortex montate in filtrul de aer



In principiu, acestea ar trebui sa creeze un fel de tornada in miscarea de admisie a aerului, aducand mai mult aer in amestecul de ardere. Desi ideea e salutara, oare de ce si-or fi batut capul inginerii cu tot felul de sonde lambda si debitmetre de aer cand puteau sa puna acest vortex direct in carcasa filtrului de aer. Aha ... o fi ceva conspiratie la mijloc prin care producatorii de masini si cei de carburanti si-au dat mana ca sa nu faca masini eficiente energetic si sa consumam noi mai mult carburant. Dar mai degraba suna a scamatorie ieftina.  Aceeasi schema cu mai multe nume: Vortec Cyclone, Vortex, HiClone, Tornado, etc. Inainte de a va da banii pe asa ceva, curatati filtrul de aer sau inlocuiti-l cu unul nou. Ca sa nu mai spunem ca in cazul unui motor turbo-alimentat (sau super-alimentat) avantajele promise de vortex nu prea au sens. Practic, in SUA acest tip de produse a fost testat de autoritatile competente (EPA) si s-a descoperit ca "in unele cazuri" a crescut eficienta motorului ... dar cu maximum 1%, nicidecum cu 30% cu cat se lauda vanzatorii acestor fluiere de vant.

 

Aditivii pentru combustibil

1. Economisesc combustibil.
2. Maresc cifra octanica.
3. Curata injectoarele si carburatoarele.
4. Elimina depunerile de apa din rezervor.

Ultimele 3 afirmatii sunt partial adevarate. Teoretic ar merita sa aditivati din cand in cand combustibilul din rezervor, insa nu permanent. Nu va va creste eficienta consumului cu mai mult decat cheltuiti pentru aditivii respectivi. Avantaj ei.

MPG CAPS

Metoda "revolutionara" de crestere a eficientei consumului si de reducere a emisiilor poluante atat pentru benzina cat si pentru motorina. Daca se putea introduce si in rezervolul de GPL, probabil ca si acolo avea aceleasi efecte miraculoase. Mai este cunoscuta si sub denumirea de Bio-Performance. Argumentul stiintific este la fel de greu de crezut si de demonstrat, ca si in cazul magnetilor de pe conductele de carburant si se realizeaza prin modificari in miscarea browniana, deci chestii la care se pricep foarte putini, si care sunt foarte greu de probat. O pastila la un plin de rezervor ar reduce consumul cu 18-35% si emisiile poluante cu pana la 50%. La o cautare pe Google primele rezultate se refera la termenul de MPG scam. Insasi modul de comercializare e dubios, o schema piramidala cu oameni care intra in sistem si isi pun tot talentul la lucru pentru a convinge poporul despre potentialul pilulelor. O sa auziti frecvent: "deabia de la al 4-lea plin am inceput sa vad ca functioneaza", etc... precum si "toti care spun ca nu merge nici macar nu au incercat...", adica temele predilecte ale tzeparilor moderni. In unele tari unde protectia consumatorului chiar functioneaza, fabricile de asmenea medicamente sunt inchise si proprietarii amendati pentru frauda (de ex. in USA-Texas). La noi insa...



Jumatate apa, jumatate benzina - HHO

Metoda este foarte mediatizata prin intermediul a tot felul de site-uri obscure si "sectanti" tehnologici. Sub un anonimat aproape deplin vi se arata filme cu masini care functioneaza cu amestec de combustibil si apa in proportie de "jumi-juma". Desigur, trebuie sa ii credeti pe cuvant ca e asa. Mai mult, procedeul e deosebit de complicat, o gramada de accesorii de instalat si de cele mai multe ori este necesar sa urmati cursuri de instruire prin email cumparate tot de la ei sau sa apelati la o "firma specializata" pentru montajul accesoriilor. De cele mai multe ori nu isi dau numele adevarat pentru ca se ascund de "puternicii conspiratori mondiali" care vor sa tina tehnologia departe de ochii lumii ca sa ne oblige sa consumam in continuare mult combustibil fosil. Ideea de baza in aceasta pacaleala este ca se extrage hidrogen din apa prin electroliza, hidrogen care este injectat apoi in fluxul de aer, producand prin ardere mai multa putere decat aerul simplu, si prin aceasta scazand consumul de carburant. Ceea ce "omit" respectivii sa adauge in prezentarea lor este ca  pentru a obtine respectivul hidrogen se consuma de 3 ori mai multa energie decat se obtine prin arderea hidrogenului in motor, energie care provine tot de la motor prin alternator si sistemul electric. Dar asta nu mai prezinta nici o importanta ... Cine mai crede inca in "energie gratis" trebuie sa inceapa sa priceapa ca nici chiar curentul din alternator nu e gratis. Si pentru obtinerea curentului se consuma combustibil, iar miscarea alternatorului opune rezistenta proportional cu curentul absorbit de instalatia electrica a masinii dvs. (am simplificat putin ecuatia consumului, dar daca va informati putin, veti gasi exact cu cat creste consumul de carburant daca va supraincarcati instalatia electrica cu tot felul de consumatori inutili)



Ghid complet de terapii naturiste, alternative si complementare din Romania, clinici naturiste pe orase
Cabinet de nutritie, diete personalizate si lifestyle Cluj Napoca
© 2017 InfoBazar - Toate drepturile rezervate. Infobazar este un proiect dezvoltat de Coral Design - firma web design Cluj Napoca
politica de confidentialitate